313 000,- Ft felett a szállítás ingyenes

Exterio.sk

|
0
Összes kategória
Raktáron
Ülőgarnitúrák
Sarki asztali settek
Asztali szettek
Székek és fotelek
Asztalok
Asztal lábak
Napágyak és nyugágyak
Függőágyak
Napernyők
Grillek
Biohort tárolók
Védelem és tisztítás
Kiegészítők
Akció
REFERENCIÁK
Általános szerződési feltételek

1. Rendelési mód

2. Az eladó kötelezettségei

3. Vevő kötelezettségei

4. A termékek ára

5. Szállítási feltételek

6. Szállítási határidő

7. Szállítás és személyes átvétel

8. Fizetési feltételek

9. Megrendelés törlése, az áru átvétele

10. Visszavonás a szerződésből

11. Reklamációk

 

1. Rendelési mód

Termékeket rendelni közvetlenül a weboldalon vagy az exterio@exterio.sk e-mail címünkön lehet, ahol megadja az áru pontos nevét, a megrendelt tételek számát, az Ön pontos címét és telefonszámát. A megbízás érvényességének feltétele a megrendelőlap összes kötelező adatának kitöltése. A megrendelés ugyanakkor adásvételi szerződés javaslatnak is számít,  amelynek megkötéséhez nem szükséges az eladó általi megrendelés igazolása és a szerződés az áru szállításával megkötődik. A megrendelés elküldése után azonnal küldünk Önnek visszaigazolást a megrendelés átvételéröl .

2. Az eladó kötelezettségei

Az eladó felelősséget vállal:

1. Hogy az áru fajtája és mennyisége a vételárnak és a fizetési feltételekknek, melyek a megrendelés napján voltak érvényesek, fognak megfelelni.

2. Hogy az árú megfelel a hatályos normáknak, előírásoknak és szabályoknak

3. Hogy a termékek megfelelően csomagolva legyenek és így megakadályozza a szállítás során keletkező lehetséges károkat.

 

Az eladó felelősséget nem vállal :

1. A késedelmes szállításért, ha a címzett rossz címet ad meg

2. Az áruknak a gyártó (beszállító) általi szállításának elmulasztásáért a forgalmazási jogok korlátozásának vagy megszüntetésének vagy más előre nem látható akadályok miatt.

3. Az áruk kiválasztásáért az ügyfelek által. Ha az ügyfél felfedezi, hogy a termék már megvan neki vagy csak összeegyeztethetetlen az ötleteivel, az áru nem tekinthető jogos reklamációnak.

3. Vevő kötelezettségei

A vevő felelősséget vállal:

1. A megrendelt árut átvenni, ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, és hiba esetén haladéktalanul értesítenni erről az eladót

2. Az árut kifizetni olyan összegben és fizetési feltételek alatt, melyek a megrendelés napján voltak érvényesek. Abban az esetben, ha a vevő nem vesszi át az árut (megrendelés alapján), az eladó fenntartja magának a jogot kártérítést követelni az elszenvedett kárért. Ha a vevő nem veszi át az árut az első szállításkor és kéri az áru újraküldését, köteles megfizetni az áru első és újraküldési költségét egyaránt.

 

4. A termékek ára

1. A weboldalon feltüntetett árak az áru megrendelésének idején érvényesek, beleértve a 20% -os áfát. Fenntartjuk a jogot a nyomtatási hibákra és az árváltozásokra, az árfolyamok változására, az infláció jelentős növekedésére vagy a gyártók és egyéb áru szállítók általi jelentős változásakra. Az átvételi elismervény egy számla, amelyet minden egyes szállítmányhoz csatolunk, és amely szállítási és jótállási jegyként szolgál. A szállítás díja hozzáadódik az árhoz.

2. Az eladónak jogában áll a megrendelés végső árának 70% -os letétbe helyezését kérni.

 

Az engedményes kuponokat nem lehet kombinálni, legfeljebb egy kupont használhat egy vásárláshoz.

 

5. Szállítási feltételek

Rendeléseket folyamatosan intézzük - minden megrendelést külön-külön, így ha nincsenek a megrendelt áruk, akkor erről előre értesítjük, megerősítő e-mailben vagy telefonon. Ezért fontos, hogy mindig írjon e-mail címet és telefonszámot a megrendelőlapon.

6. Szállítási határidő

A szállítási határidő legkésőbb a rendelés utáni 1-4 hét. A megrendelés ellátása után tájekoztatjuk a vevőt, hogy a megrendelése sikeresen el lett küldve. Ha 4 hét után nem kapja meg a szállítmányt, javasoljuk, hogy telefonon vagy e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha olyan terméket rendel, mely kiárusításban elfogyott vagy bármilyen okból visszavonjuk az értékesítését, akkor e-mailben vagy telefonon kapcsolatba lépünk Önnel.

 

7.Szállítás és személyes átvétel

A kiválasztott címre való szállításért 10.000 Ft. díjat számolunk fel.

1.000 Eurón / 313.000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Személyes átvétel

Személyes átvétel lehetséges a DREVONA bútor üzletben a nyitvatartási idő alatt, amely során az áru megtekinthető és tesztelhető.

Nyitvatartás

Hétfő - péntek: 9:00- 17:30.

A raktár/átvétel címe

Nábytkové centrum DREVONA

Výhonská 1

831 05 Bratislava

Szlovákia

 

8. Fizetési feltételek

Az áruk fizetése az alábbiak révén lehetséges:

8a. Készpénzben vagy hitelkártyával közvetlenül a boltban

8b. Átutalásal az LTG s.r.o. bankszámlájára a kiállított számla alapján

8c. Fizetés a 24pay fizetős átjárón keresztül (azonnali fizetés, kártyás fizetés, átutalás). A Szlovák Nemzeti Bank jóváhagyja és szabályozza. Licensz száma ODB-8835-5 / 2012

9. Megrendelés törlése, az áru átvétele.

a) A megrendelés a megrendeléstől számított 24 órán belül törölhető.

b) Ha a vevő nem veszi át az árut, megfelelő szállítási költségeket visel az áru szállításáért, valamint az áru visszaküldésének költségeiért.

 

Feltételek a rendelés törléséhez

Ha 24 órán belül megváltoztassa a véleményét, és rájon, hogy a megrendelése nem megfelelő, vagy hibázot a megrendelésben, a megrendelést indokolás nélkül törölheti. A megrendelés törlését az exterior@exterio.sk címre küldje. Azonnal visszaigazolást küldünk a megrendelés törléséről.

 

10. Visszavonás a szerződésből

A vevőnek joga van 14 napon belül az árú átvételétöl a szerződéstől való bármiféle indokolás nélküli visszavonására  a Szlovák  102/2014 Z.z. törvénye szerint, mely a fogyasztó védelméről, távértékesítési szerződésről és  az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján nyújtott szolgáltatásokról és a módosításáiról szól.

 

11. Reklamációk

Miután átvette az árut, ellenőrizze, hogy a szállítás nem sérült-e meg. Nagy károsodás esetén (szakadt csomagolás, deformáció és egyéb nagy károsodás esetén) ajánljuk a szállítmányt nem venni át. Reklamációkat nem fogadunk el a már elfogadott szállítmányokra. Ha a szállítás károsult, kérjük, értesítsen minket erről e-mailben vagy telefonon. Ebben az esetben küldünk Önnek egy új szállítmányt.

 

Személyes átvételnél a szállítmány kicsomagolható és alaposan megvizsgálható. A későbbi követelésekre nem vonatkoznak olyan eltérések, amelyek nem akadályozzák az áruk megfelelő használatát az így megvizsgált áruk átvétele után.

 

Szavatossági idő

A reklamáció elismerésének feltétele az,  hogy a szavatossági idő alatt legyen követelve. A szavatosság időtartama 24 hónap az áru vevő általi kézhezvételétől számítva. Ha az áru hosszabb szavatossági idővel rendelkezik, az eladó köteles a vevő részére az árueladás közben megfelelően kitöltött és megerősített szavatossági lapot kiadni, amely meghatározza a szavatosság feltételeit és terjedelmét. Ha a hibás reklamált áru  hibátlan áru cserélésére kerül sor, akkor a termékre új szavatossági idő vonatkozik. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha olyan alkatrész vagy rész cseréhez kerül sor, melyre szavatosság volt nyujtva.

 

Nem eltávolítható hibák

Ha a hibákat az árun nem lehet eltávolítani, és így a megfelelő használatát megvan akadályozva, a hibás árut le lehet cserélni hibátlanra. Ha a hibás áru cseréje hibátlanra az eladó részéről nem lehetséges, a vevő kérheti a szerződés törlését és a kifizetett összeg visszafizetését.

 

Eltávolítható hibák

Az eltávolítható hibák olyanak, melyek eltávolításával nem változik az áru megjelenése, funkciója és minősége. Az eltávilítható hibák esetén a vevő követelhet:

a, ingyenes, megfelelő és időszerű hibajavításokat

b, alkatrész vagy rész cserét, ha a hiba csak ezekre vonatkozik

c, áru cserét, ha ez még nem volt használva

 

Reklamációk a következőkre vonatkoznak:

 

Reklamációk a következőkre nem vonatkoznak:

 

A reklamáció nem érvényes :

Indokolatlan reklamáció olyan termékre hivatkozik, mely  személyes átvételekor hibátlan volt és a személyes átvételtől számított 7 napon belül a vevő nem nyújtott be írásbeli panaszt. Személyes átvételkor minden vevő gondosan ellenőrizheti az árut, és esetleg visszavonhatja a szerződést.

 

Panasztételi eljárás menete

Ha a terméken hiba keletkezik, a vevő jogosult felelősséget követelni a hibás termékért ( reklamálni ezt). Az üzletvezető vagy felhatalmazott munkavállaló köteles a panaszt közvetlenül a vizsgálat után, bonyolult esetekben hét napon belül, eldönteni. Ez az idő nem vonatkozik a hiba szakszerű értékeléséhez szükséges időre. A vevő nem követelhet olyan hiba kártéritést, amelyről az eladó tájekosztatta és amelyre kedvezmény vonatkozik.

 

Indokolatlan kiszállás

Az indokalatlan kiszállás esetén az eladónak jogában áll a költségek kifizetését a vevőtől követelni. Az eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a pénzt az ilyen árukért nem fizeti vissza és nem is cserélje le új termékért.  

 

Nyilatkozat a személyes adatok védelméről

A megrendelőlapon keresztül megadott információk kizárólag arra szolgálnak, hogy egy adott szolgáltatást nyújtsanak, és harmadik felek számára vagy más kereskedelmi használatra nem nyújtjuk tovább.

Kellemes vásárlást kívánunk Önöknek!

Exterio
Partnerek

 

 

 
Kapcsolat
Üzleti központ STYLA
Studená 4B
821 04 Bratislava (SK)
 
Nyitvatartás
hét. - vas.: 10:00 - 20:00 hod.
  
tel.: +421 948 199 838
e-mail: info@exterio.hu
 
 
www.exterio.sk
www.exterio.cz
www.exterio.hu
www.exterio24.at